Vaillant Naprawa

513 404 357

Piece Vaillant nie psują się szczególnie często a jednak serwisanci mają przy ich obsłudze spora pracy. W Warszawie funkcjonują dwa niezależne  punkty dystrybucji części zamiennych do kotłów Vaillant. Prowadzone są przez partnerów handlowych firmy Vaillant i podobno nie sprzedają podzespołów klientom detalicznym. Pewnie i sprzedają lecz nie przyjmują zwrotów. 

Zgroza, w ten sposób bezczeszczą i łamią święte prawa konsumentów. Prawo do zakupu, sprawdzenia czy to co kupiliśmy będzie mam się podobać i dobrze służyć. Satysfakcja z zakupu to idea, która przyświeca tym, którzy pragną produkt dokładnie obejrzeć, przymierzyć, dotknąć. Brak satysfakcji daje prawo do zwrotu towaru, bez podawania powodów. Mamy prawo reklamować towar, jeśli w w naszym mniemaniu uważamy, że nie spełnia swoich funkcji. Sprzedawca ma obowiązek przyjąć towar i zwrócić pieniądze. 

A i owszem, bardzo proszę, chętnie przyjmę zwrot towaru; płytę główną do kotła, która kosztuje dwa tysiące złotych. Tak jest bardzo droga. Dwa tysiące to dużo pieniędzy. Płyta nie działa a może konsument się pomylił. Płyta ma działać a konsument ma prawo do pomyłki.  

A co z serwisantem? 

Czy można zamówić usługę serwisu u kilku serwisantów i czekać, który najszybciej przyjedzie a resztę odwoływać.

Czy może nie?

Chyba można a nawet trzeba. Interes indywidualny konsumenta jest nadrzędny. W domu zimno, lodowate grzejniki, w kranach zimna woda. Okropnie. Paskudnie i nie do wytrzymania.  

Można też powiedzieć mu, że jeśli szybko nie przyjedzie wystawimy mu odpowiednią opinię w Goole. To dobry pomysł. 

Po za tym osoba, która naprawia kotły nie do końca jest godna naszego szacunku. To przedsiębiorca, często samozatrudniony. I tak zarabia za dużo. Nasze prawa klienta są nadrzędne nad jego interesem. Taka osoba, służy do wykonania niezbędnej naprawy i jest złem koniecznym. A po za tym to fachowiec, a fachowcy są wszystkiemu winni, to oni są sprawcami wszelkich nieszczęść i awarii. 

Płace i wymagam!

Tak, mam do tego prawo a nawet w trosce o swoją wygodę i domowników, taka strategia działania jest skuteczna.  

A gdzie poczucie humoru?